2009. március 16., hétfő

Március 16, egy újabb vizsgálat

Egy újabb vizsgálaton vagyok túl. Ez volt az utolsó vizsgálat, amit nem anya pocakján keresztül végez a doktor bácsi.

A vizsgálaton újabb három kép készült rólam:



Itt már elég szépen kirajzolódik a testem. Ahogy látszik alul, 53 mm vagyok. Ez csak az ülő magasságom, mert a lábaimat még nem kinyújtva tartom, ezért azt nem lehetett megmérni.


Eléggé mozgékony és virgonc voltam, nem engedtem meg, hogy megnézzék a nememet, ezért ez még mindig titok, csak én tudom.

Ezen a képen épp mosolygok Rád, kedves látogató. Pár hónap múlva találkozunk.

Ahogy már írtam, virgonc vagyok, ezért ezen a képen már sok mindent nem mutatok meg.

A lényeg az, hogy egészséges vagyok, mindenem megvan, a szívem rendesen dobog. Nagyon várom már az újabb vizsgálatot, amikor megint tudok újabb képeket mutatni magamról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése